7 důvodů, proč si psát firemní blog

Určitě jste již slyšeli o firemních blozích. A průměrný člověk si už určitě našel přinejmenším 3 důvody, proč jej nepsát. Chcete-li se rozhodnout opravdu objektivně a zvážit, jestli blog dělat, přečtěte si následujících 7 důvodů, proč si psát firemní blog:

  1. Pravidelné příspěvky vždy mohou i Vašim zákazníkům připomenout, že stále existujete. V kombinaci se sociálními sítěmi můžete dosáhnout přesvědčení i těch, kteří si nebyli původně jistí a koupi odkládají až do zapomenutí.
  2. Pravidelné příspěvky na vašem blogu (i webu) se líbí vyhledávačům!
  3. Díky článkům na blogu můžete působit na své zákazníky profesionálněji. Oni přeci neví, jací jste odborníci, aniž by si o tom někde něco přečetli.
  4. Díky článkům na blogu můžete své zákazníky přesvědčit, že služba, kterou hledají se neobejde bez Vás a nakonec si ji u Vás koupí.
  5. Svými články můžete zaujmout i jiné autory webů/blogů, kteří můžou odkazovat na Váš blog, díky kterému nakonec lidé mohou nakoupit u Vás.
  6. Poskytujete-li na svém blogu užitečné informace, může se stát, že odkaz na Váš článek (blog) bude kolovat mezi lidmi. Může pomáhat, inspirovat a nakonec vést až k nákupu u Vás.
  7. Můžete v sobě objevit talent pro psaní a rozhodnout se psaním si přivydělávat/vydělávat.